1. Rozpoczęcie Zebrania:
- powitanie gości i delegatów,
- wybór prezydium i przewodniczącego obrad - Prezes Stowarzyszenia
Prowadzenie - Przewodniczący obrad
2. Powołanie protokolantów.
3. Przyjęcie Regulaminu obrad.
4. Wybór Komisji Mandatowej.
5. Wybór Komisji Uchwał i Wniosków (Statutowej).
6. Sprawozdanie Komisji Mandatowej o prawomocności obrad.
7. Sprawozdanie Zarządu Głównego z działalności za kadencję.- Prezes ZG Stowarzyszenia.
8. Sprawozdanie Głównej Komisji Rewizyjnej za kadencję. - Przewodniczący GKR.
9. Dyskusja nad sprawozdaniem Zarządu.
10. Propozycje Komisji Statutowej dot. zmian w Statucie, dyskusja i podjęcie uchwały.
11. Przerwa.
12. Przyjęcie uchwał Komisji Uchwał i Wniosków do dalszej działalności Zarządu i Stowarzyszenia.
13. Zakończenie obrad.
podpisał sekretarz ZG SOMW RP Stanisław TEICHERT